Известие

Collapse
No announcement yet.

АЛФА 147 гумички за клапаните

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от tokoalfa Покажи съобщение
    Не не сам нямам време сега ще се постарая до довечеря да ги погледна,самоче те са нови и незнам дали ще има нещо натрупано.
    Колега гледах свещите на 1,3,4 цилиндър са перфектни но на 2ри са черни и има много черен нагар нартупан,навеждаме на мисълта че просмуква масло от канала за маслото между 1,2 цилиндър, поръчах си гарнитура и се надявам в най ското време да я сменя и силно се надявам да е от нея.
    Attached Files

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от tokoalfa Покажи съобщение
      Колега гледах свещите на 1,3,4 цилиндър са перфектни но на 2ри са черни и има много черен нагар нартупан,навеждаме на мисълта че просмуква масло от канала за маслото между 1,2 цилиндър, поръчах си гарнитура и се надявам в най ското време да я сменя и силно се надявам да е от нея.
      Като си свалил главата сложи и един шлайф
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
        Като си свалил главата сложи и един шлайф
        Не мисля да я свалям на място ще пробвам да я сменя говоря за смукателната гарнитура

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от tokoalfa Покажи съобщение
          Не мисля да я свалям на място ще пробвам да я сменя говоря за смукателната гарнитура
          Здравейте колеги смених гърнитурата на нея има някакви отвори за масло но явно са за друг мотор на моят няма такива за съжеление,но останових друго смукателните колектори са ми пални сас масло и немога да си обесня от каде влиза и защо само на втория цилиндър свеща е черна а на другите са супер а ако някои може да ми помогне благодаря предварително.

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от tokoalfa Покажи съобщение
            Здравейте колеги смених гърнитурата на нея има някакви отвори за масло но явно са за друг мотор на моят няма такива за съжеление,но останових друго смукателните колектори са ми пални сас масло и немога да си обесня от каде влиза и защо само на втория цилиндър свеща е черна а на другите са супер а ако някои може да ми помогне благодаря предварително.
            От сегментите, щом е черна и омаслена
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
              От сегментите, щом е черна и омаслена
              А колекторите защо са пални от каде ?

              Comment


              • #67
                Маслен сепаратор за чистене

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
                  Маслен сепаратор за чистене
                  Той го е чистил. А сегментите като са избушили -> налягане в картера -> повече масло в маслоуловителя -> не може да улови вече всичко -> масло в колекторите. Е и масло в цилиндрите, като в здравите успява да изгори, но във 2-ри - не. Освен ако няма и проблем с гарнитурата на главата
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #69
                    На голям майстор се правиш, а не знаеш че маслото в колектора изобщо не е критерии за износени сегменти. Мога да ти покажа мотор на който за 10 000 км трудно ще хванеш липса на масло, с абсолютно чисти бутала и например половин литър масло в колектора. Но оставям на теб да се сетиш какво прави там това масло.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      На голям майстор се правиш, а не знаеш че маслото в колектора изобщо не е критерии за износени сегменти. Мога да ти покажа мотор на който за 10 000 км трудно ще хванеш липса на масло, с абсолютно чисти бутала и например половин литър масло в колектора. Но оставям на теб да се сетиш какво прави там това масло.
                      Колега на мен нямали да ми помогнеш да го оправим този мотор че чесно казано вече ми писна да пробвам някви работи ще сам ти много благодарен.
                      Last edited by tokoalfa; d.m.y г., 12:42.

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от tokoalfa Покажи съобщение
                        Колега на мен нямали да ми помогнеш да го оправим този мотор че чесно казано вече ми писна да пробвам някви работи ще сам ти много благодарен.
                        Za sajalenie niama kak da ti pomogna vav foruma. P.s. Sorry za latinicata, no na plaja niama kirilica. Pozdravi ot moreto
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          На голям майстор се правиш, а не знаеш че маслото в колектора изобщо не е критерии за износени сегменти. Мога да ти покажа мотор на който за 10 000 км трудно ще хванеш липса на масло, с абсолютно чисти бутала и например половин литър масло в колектора. Но оставям на теб да се сетиш какво прави там това масло.
                          И свеща затова ли му е черна, МАЙСТОРЕ. А той е чистил сепаратор
                          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                          156 1.8TS 16V (01.2001)
                          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                          0879369082

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Za sajalenie niama kak da ti pomogna vav foruma. P.s. Sorry za latinicata, no na plaja niama kirilica. Pozdravi ot moreto
                            Стига да искаш можеш, достатъчно е да кажеш какава е причината да гори маслото,а ако искаш мога да дойда и на място някои ден.

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от tokoalfa
                              И все пак много майстори има във този саит ама повечето май си чесят езиците само, не чух от никой конкретен отговор а само предположения.
                              добре казвам ти сменил си гумичките на клапаните, но някои от тях са паднали и от там продължава да гори масло, затова се лепят точно и ясно казано... имаше тема за тоя въпрос
                              чети от 2-ра страница, 21 мнение - http://clubalfaromeo.com/forum/showt...E0%ED%E8%F2%E5
                              Last edited by Jivko7777; d.m.y г., 13:51.
                              156 2.4JTD 136+ PS

                              Comment


                              • #75
                                Мислиш ли че може от оригиналните да изпаднат при положение че преди това бях с менте и като я отворих да слагам оригиналните нямаше изпаднали ?

                                Comment

                                Working...
                                X